Jump to content

Vlamingi_cont

SRC Member
  • Content Count

    2,427
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Vlamingi_cont

  • Rank
    Small is the new Beauty
  • Birthday 08/23/1996

Profile Information

  • Country
    Singapore
  • Location
    Punggol, Singapore

Recent Profile Visitors

1,651 profile views
  1. Nope, as I have understood from one of their biologist, their tanks are about a month ++ old only.. Don't think they'll add rare fishes.. I've spotted a few sohal tangs though :-p some of their sps are bleaching too..
  2. Lovely tank! Crowded tank? I'll call it a lively tank a lot of times people forgotten the joy of having fishes in a reef tank as well.. Great setup! Just keep up on WCs (Y)
  3. Lovely tank! Crowded tank? I'll call it a lively tank a lot of times people forgotten the joy of having fishes in a reef tank as well.. Great setup! Just keep up on WCs haha!
  4. Lovely tank! Crowded tank? I'll call it a lively tank a lot of times people forgotten the joy of having fishes in a reef tank as well.. Great setup! Just keep up on WCs haha!
  5. wow my old thread got dug out :blush: well, i think most Arctica chillers are serviced by pretty much the same agent, mine was AquaNautica.. very nice guy (same guy) who always came down if need be (service you cant get from other brands i assume).. Now my uber pico doesnt have a chiller running with it but i have the C-breeze fan which helps hover the temperature at around 27 - 28'C these days with the unforgiving weather still jbj products are IMO a "would recommend"
  6. his photos hehe http://www.earthkeepers2011.com/my/gallery.aspx
  7. Saw the frags! looking great! with frag plugs.. :yeah:
  8. Clean the glass and the glass might be alittle too thick than recommended for the mp40 cheers!
×
×
  • Create New...