Jump to content

Standard Chartered Run


Recommended Posts

Any Reefers signed up or interested in the Standard Chartered Run?

Best Regards,

Morpheous

==========================================================================================

My Ocean Pets:

Emperor Angel, PowderBlue Tang, Regal Angel, Teardrop Butterfly, Singapore Angel and Nemos

==========================================================================================

(Only when you guard your lips, you guard your soul....)

Link to post
Share on other sites

Any Reefers signed up or interested in the Standard Chartered Run?

I might sign up again this year... 10km enough... stop running for 2 years++.. not sure can cope or not.. otherwise next year will be under veterans group leo...

30ikthj.gif30ikthj.gif30ikthj.gif
BANNER.jpg
1-3.jpg


LFS Map in singapore
__________________
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
·´¯`·.¸. , . .·´¯`·.. >((((º>
Cheers and Happy Reefing....

Link to post
Share on other sites

Any Reefers signed up or interested in the Standard Chartered Run?

pls find below good website, how to retrieve previous year run results....

http://www.runpix.name/home/runlist.php

30ikthj.gif30ikthj.gif30ikthj.gif
BANNER.jpg
1-3.jpg


LFS Map in singapore
__________________
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
·´¯`·.¸. , . .·´¯`·.. >((((º>
Cheers and Happy Reefing....

Link to post
Share on other sites

Any Reefers signed up or interested in the Standard Chartered Run?

quick do it before 4th June to enjoy the Early Bird offer..

very worth it..

anyway,

i signed up for 42km.. :peace:

My Decomissioned 2ft Cube: (31st March 2011)

Carpe Diem~!!!

My Current 4ft X 2ft X 2ft:

Link to post
Share on other sites

Ya.. let start register now.... :groupwavereversed: :groupwavereversed:

42km Age group

Morpheous

kikobananas

21km

10km

CFOh 39

:thumbsup: :thumbsup:

30ikthj.gif30ikthj.gif30ikthj.gif
BANNER.jpg
1-3.jpg


LFS Map in singapore
__________________
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
·´¯`·.¸. , . .·´¯`·.. >((((º>
Cheers and Happy Reefing....

Link to post
Share on other sites

Hehehe nice topic I signed up for 21 :heh:

Oh yes just found a SCMS map seems like the one on site not as clear.

post-15964-12754923524916_thumb.jpg

Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever.


Member of:
www.marineaquarist.sg

Link to post
Share on other sites

latest update:

42km

Morpheous

kikobananas

21km

bugattilambo

10km

CFOh

starck18

30ikthj.gif30ikthj.gif30ikthj.gif
BANNER.jpg
1-3.jpg


LFS Map in singapore
__________________
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
·´¯`·.¸. , . .·´¯`·.. >((((º>
Cheers and Happy Reefing....

Link to post
Share on other sites

Hehe, I signed up the 10Km run

latest update:

42km

kikobananas

21km

bugattilambo

10km

CFOh

starck18

Morpheous

Best Regards,

Morpheous

==========================================================================================

My Ocean Pets:

Emperor Angel, PowderBlue Tang, Regal Angel, Teardrop Butterfly, Singapore Angel and Nemos

==========================================================================================

(Only when you guard your lips, you guard your soul....)

Link to post
Share on other sites

Hehe, I signed up the 10Km run

latest update:

42km

kikobananas

21km

bugattilambo

10km

CFOh

starck18

Morpheous

I think today is the last day offer? So, make sure sign up for better discount.... Cheers...

30ikthj.gif30ikthj.gif30ikthj.gif
BANNER.jpg
1-3.jpg


LFS Map in singapore
__________________
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
·´¯`·.¸. , . .·´¯`·.. >((((º>
Cheers and Happy Reefing....

Link to post
Share on other sites

I think today is the last day offer? So, make sure sign up for better discount.... Cheers...

And also Standard Chartered Credit card get more discount too... Cheers..

30ikthj.gif30ikthj.gif30ikthj.gif
BANNER.jpg
1-3.jpg


LFS Map in singapore
__________________
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
·´¯`·.¸. , . .·´¯`·.. >((((º>
Cheers and Happy Reefing....

Link to post
Share on other sites

And also Standard Chartered Credit card get more discount too... Cheers..

~9hour left for Inaugural offer.... Quick!! Standard Chartered Credit card got addtional 15% offer... Pls uses the follow link for register... :)

http://www.marathonsingapore.com/Home.aspx

Pls find some price guide from diff period....

post-9248-1275635561048_thumb.jpg

Cheers...

30ikthj.gif30ikthj.gif30ikthj.gif
BANNER.jpg
1-3.jpg


LFS Map in singapore
__________________
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
·´¯`·.¸. , . .·´¯`·.. >((((º>
Cheers and Happy Reefing....

Link to post
Share on other sites

wow only so few of us joining meh

thought there were a few solid runners here?? :P

Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever.


Member of:
www.marineaquarist.sg

Link to post
Share on other sites

3hours ago,

Slots for the Full Marathon have all been snapped up!

now left with 21km and 10km...

21km this year very interesting..

starts at Sentosa island

My Decomissioned 2ft Cube: (31st March 2011)

Carpe Diem~!!!

My Current 4ft X 2ft X 2ft:

Link to post
Share on other sites

wow only so few of us joining meh

thought there were a few solid runners here?? :P

Dun worry.... Still can join... but slightly higher rate.. still consider discount price...

30ikthj.gif30ikthj.gif30ikthj.gif
BANNER.jpg
1-3.jpg


LFS Map in singapore
__________________
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
·´¯`·.¸. , . .·´¯`·.. >((((º>
Cheers and Happy Reefing....

Link to post
Share on other sites

3hours ago,

Slots for the Full Marathon have all been snapped up!

now left with 21km and 10km...

21km this year very interesting..

starts at Sentosa island

Ya so excited hahaha but heard that there are a few slopes in sentosa

thats kinda gonna spoil my momentum... <_<

The other thing since all starts at different start points and end at padang I don't know if

my bag will end up at padang or not hahhahaa :lol: :lol:

Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever.


Member of:
www.marineaquarist.sg

Link to post
Share on other sites

Ya so excited hahaha but heard that there are a few slopes in sentosa

thats kinda gonna spoil my momentum... <_<

The other thing since all starts at different start points and end at padang I don't know if

my bag will end up at padang or not hahhahaa :lol: :lol:

Ya.. remind me Sentosa Nike Real Run 2004.... have to overcome few slopes and cross few beaches.... satisfaction moment..... :thumbsup:

30ikthj.gif30ikthj.gif30ikthj.gif
BANNER.jpg
1-3.jpg


LFS Map in singapore
__________________
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
·´¯`·.¸. , . .·´¯`·.. >((((º>
Cheers and Happy Reefing....

Link to post
Share on other sites

Ya.. remind me Sentosa Nike Real Run 2004.... have to overcome few slopes and cross few beaches.... satisfaction moment..... :thumbsup:

droolz.. :P Damn now have leg injury again.... :thumbdown:

anyone have similar case and how to prevent?

Thanks :bow:

Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever.


Member of:
www.marineaquarist.sg

Link to post
Share on other sites

droolz.. :P Damn now have leg injury again.... :thumbdown:

anyone have similar case and how to prevent?

Thanks :bow:

ohoh.. just notice this message...

leg injure.. have to rest a while... dun force yourself.... Someone uses knee wrap to eliminate the pain.. but personally I dun practise this....

you can still practice walkathon training or Gym work which not stress out yr leg...

http://www.mahalo.com/how-to-wrap-a-knee

Cheers....

30ikthj.gif30ikthj.gif30ikthj.gif
BANNER.jpg
1-3.jpg


LFS Map in singapore
__________________
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
·´¯`·.¸. , . .·´¯`·.. >((((º>
Cheers and Happy Reefing....

Link to post
Share on other sites

hey bros..

any runners here playing around with HRM watches?

thinking of getting polar or garmin..

torn between the 2 brands...

even after reading the many reviews from other running forums,

i still cant decide.. -_-

My Decomissioned 2ft Cube: (31st March 2011)

Carpe Diem~!!!

My Current 4ft X 2ft X 2ft:

Link to post
Share on other sites

hey bros..

any runners here playing around with HRM watches?

thinking of getting polar or garmin..

torn between the 2 brands...

even after reading the many reviews from other running forums,

i still cant decide.. -_-

Hai, Polar is the best reputed brands for HRM watches but ex...

If your looking for entry level just HRM... I suggested Timex model tx686.. very cheap...

If need something can monitor HRM, distance, computer interface... you can consider Garmin model RX60 but price ~3XX...

Cheers...

30ikthj.gif30ikthj.gif30ikthj.gif
BANNER.jpg
1-3.jpg


LFS Map in singapore
__________________
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
·´¯`·.¸. , . .·´¯`·.. >((((º>
Cheers and Happy Reefing....

Link to post
Share on other sites

actually, i'm thinking in between Garmin Forerunner 110 or Polar RS300X..

but i think i'll most likely go for Polar RS300X..

found a place with 20% discount..

about $213 after discount..

My Decomissioned 2ft Cube: (31st March 2011)

Carpe Diem~!!!

My Current 4ft X 2ft X 2ft:

Link to post
Share on other sites

actually, i'm thinking in between Garmin Forerunner 110 or Polar RS300X..

but i think i'll most likely go for Polar RS300X..

found a place with 20% discount..

about $213 after discount..

Ya.. Polar RS300X is also entry level HRM watch... but versus Timex tx686 only ~$160-170.. :)

you can double check price @ Queensway shopping centre for RS300X.. I know thats one shop name "AdvanceLAP" boss name "Dean" hp. 93675792... They do carry lots of exercise watches...

And I found sport wear r normally cheaper @ Queensway shopping centre...

Cheers...

30ikthj.gif30ikthj.gif30ikthj.gif
BANNER.jpg
1-3.jpg


LFS Map in singapore
__________________
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
·´¯`·.¸. , . .·´¯`·.. >((((º>
Cheers and Happy Reefing....

Link to post
Share on other sites

Hahaha talking abt Garmin I thought Garmin is a bike team or smthing..

all I know is they produce quite good GPS. -_-

Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever.


Member of:
www.marineaquarist.sg

Link to post
Share on other sites

Hahaha talking abt Garmin I thought Garmin is a bike team or smthing..

all I know is they produce quite good GPS. -_-

:agreed: I am using Garmin nuvi 350 Series... can support free MalSingMap.. So far... more than 4 years.. very satisfy....

Cheers...

30ikthj.gif30ikthj.gif30ikthj.gif
BANNER.jpg
1-3.jpg


LFS Map in singapore
__________________
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
·´¯`·.¸. , . .·´¯`·.. >((((º>
Cheers and Happy Reefing....

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...